**منتدى نور الهدى**
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى
**منتدى نور الهدى**
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى
**منتدى نور الهدى**
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

**منتدى نور الهدى**

الرئيسيةأحدث الصوردخولالتسجيل

*اتمنى لكم قضاء احلى الاوقات والاستفاده والافاده من منتدى نور القمر

اسئلة خفيفة وحلوة تعالوا وشوفو بنفسكم

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Nour
صاحبة الموقع والadmin
صاحبة الموقع والadmin
Nour

دعاء المنتدى : اسئلة خفيفة وحلوة تعالوا وشوفو بنفسكم Fp_04110
مزاجك : اسئلة خفيفة وحلوة تعالوا وشوفو بنفسكم Bahar11
هوايتك : اسئلة خفيفة وحلوة تعالوا وشوفو بنفسكم Travel10
انثى
العمل/الترفيه : صاحبة الموقع والمديرة
المزاج : ADMINE

اسئلة خفيفة وحلوة تعالوا وشوفو بنفسكم Empty
مُساهمةموضوع: اسئلة خفيفة وحلوة تعالوا وشوفو بنفسكم   اسئلة خفيفة وحلوة تعالوا وشوفو بنفسكم Emptyالسبت يونيو 06, 2009 3:05 pm

انا هسئلكم شوية اسئلة عاوز كل الاعضاء يجاوبوا عليها
اسئلة بسيطة ومش معقدة
تعالوا نشوف مع بعض
1: من انتا ؟ وماذا تريد من حياتك (عايش عشان ايه ) ؟
2:حبيت كام مر فى حياتك وكام مرة اتخدعت من الحب وايه السبب؟
3:من هو اعز مخلوق لنفسك وهل هو من المنتدى ولا مش منو وليه هو اعز مخلوق فى حياتك ؟
4:حبيت واحدة لدرجة العبادة هى كل حياتك وامالك فى الدنيا واكتشفت ان اعز صاحب ليك بيحبها وهو مكنش يعرف انك بتحبها وهى بالنسبالو كل حياتو زيك بالظبط ولكن هى مش بتحبو هى بتحبك انتا هتعمل ايه ؟
5:قاعد على قهوة ولقيت مرة واحدة حبيبتك وصاحبك معديين من قدامك فى الشارع بس مش مع بعض وفى عربيه هتخبط الاتنين وانتا معاك فرصة انقاذ واحد بس من الاتنين تنقذ مين فيهم ؟ وليه ؟؟؟؟
6:ولدتك والدتك تعبانين بمرض ولعياز بالله (احفظنا يا رب ) ومحتاجين عمليه وللازم تتعمل فى ظرف اسبوع مش اكتر وانتا مش معاك فلوس العملية تعمل ايه ؟
7:بتحب واحدة او بتحبى واحد ومتعرفيش اذا كان بيحبك ولا لا هل تستمرى فى حبك ليه بالرغم من انو مش يعرف ؟
8:حبيت واحدة وهى حبتك وكنت ناوى تتقدملها ولكن فى واحد سبقك جاهز من كلو واهلها غصبوا عليها وانتا مش فى مقدرتك انك تتجوزها دلوقتى تعمل ايه ؟
9:الشوق جابك للمكان الى انتا وحبيتك بتتابلو فية وفجأة لقيت حبيبتك فى حضن اقرب واعز صديق ليك تعمل ايه ؟
10:حبيت واحدة وهى حبتك اوى اوى اوى اكتر ما بتحب نفسها وغصب عنك ومن غير ما تقصد جرحتها جرح كبير اوى عمرو ما يتداوا مهما حصل هتعمل ايه فى نفسك ؟

كفايه كدة عشان مطولش عليكوا
المهم عاوز تفاعل منكم
ومستنى ردودكم
yoyo love
عضو جديد
عضو جديد
yoyo love

انثى
العمل/الترفيه : طالبه
المزاج : ماشى الحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: اسئلة خفيفة وحلوة تعالوا وشوفو بنفسكم   اسئلة خفيفة وحلوة تعالوا وشوفو بنفسكم Emptyالإثنين يوليو 06, 2009 12:19 pm

بصى يا نور انا حرد عليكى بكل صراحة من غير لف ودوران نبدا بالترتيب
1- انا اسمى ايه 15 سنه انا عايزة انى انجح واوصل للمركز اللى انا عايزله
2-ممكن اكون حبيت مرة بس الظروف اللى خلت كل واحد يبعد شويه؟؟؟؟؟؟؟
3-اعز مخلوق هو جدى لانى كنت بحبه ولغايه دلوقتى بتمنى انه مكنش يموت؟
4-لااااااااااااااااااا عمر ما دة حصل معايا
5-بصراحة ولانى وعدتك انا حنقز صاحبى(صديقتى)لانه مفيش حاجة الايام دى اسمها حب الصداقة ابقى
6-انا حتصرف باى طريقة انشاالله افضل صاحيه الاسبوع دة ةاعمل المستحيل
عشان اجيب الفلوس بس عمرى ما حعمل حاجة تغضب ربنا ابدا دة لو لزم ابيع
اللى ورايا واللى قدامى عشانهم اللى ملوش خير فى اهلة ملوش خير فى حد
7-بصراحة انا ممكن استمر لانه بمرور الوقت ممكن يحس بيا ويحبنى؟؟؟؟؟؟؟ بس دة صعب لانه حيب من طرف واحد
8-والله انا بنت مقدرش اجاوب ع السوال دة!!!!!!!!!!!
9-مش عارفة اتصرف ازاى حتصدم فى اعز اصحابى وحعتبرها خيانه وانا الخيانه
مش بسامح فيها ابدا مها كانت النتيجة(الا الخيانه يا عمر)على راى سلمى!!

10-مش حقدر استحمل نفسى ححس بالزنب على طوووول وحعمل المستحيل عشانها
Nour
صاحبة الموقع والadmin
صاحبة الموقع والadmin
Nour

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اسئلة خفيفة وحلوة تعالوا وشوفو بنفسكم   اسئلة خفيفة وحلوة تعالوا وشوفو بنفسكم Emptyالثلاثاء يوليو 07, 2009 3:24 am

شكرن كتير يا اية على ردك الجميل والصريح
من انتا ؟ وماذا تريد من حياتك (عايش عشان ايه ) ؟
انا نور وعمرى 16 يعنى حكملهم خلاص وعايشة عشان نفسى انجح واجيب مجموع كبير وادخل كلية الصحافة والاعلام اللى نفسى فيها
من هو اعز مخلوق لنفسك وهل هو من المنتدى ولا مش منو وليه هو اعز مخلوق فى حياتك ؟
اعز مخلوق هو الصراحة مش واحد بس اعز مخلوق لا والله ده ماما وبابا وعمى اللى بموت فية وربنا يخلية يا رب
وهما اعز الناس ليا لانى حاسة بحبهم ليا بجد
:حبيت واحدة لدرجة العبادة هى كل حياتك وامالك فى الدنيا واكتشفت ان اعز صاحب ليك بيحبها وهو مكنش يعرف انك بتحبها وهى بالنسبالو كل حياتو زيك بالظبط ولكن هى مش بتحبو هى بتحبك انتا هتعمل ايه ؟
حكلمها بصراحة لانها لازم تعرف الحقيقة
5:قاعد على قهوة ولقيت مرة واحدة حبيبتك وصاحبك معديين من قدامك فى الشارع بس مش مع بعض وفى عربيه هتخبط الاتنين وانتا معاك فرصة انقاذ واحد بس من الاتنين تنقذ مين فيهم ؟ وليه ؟؟؟؟
والله معرف لانى مش بعد على قهاوى ههههههههههههههههههههه
ولدتك والدتك تعبانين بمرض ولعياز بالله (احفظنا يا رب ) ومحتاجين عمليه وللازم تتعمل فى ظرف اسبوع مش اكتر وانتا مش معاك فلوس العملية تعمل ايه ؟
اكيد حسهر جمبهم لغاية اما يقومو بالف سلامة وحشتغل اى حاجة عشان اجيب فلوس بس ان شاء الله مش حيحصل ده
:بتحب واحدة او بتحبى واحد ومتعرفيش اذا كان بيحبك ولا لا هل تستمرى فى حبك ليه بالرغم من انو مش يعرف ؟
لا مش حستمر
9:الشوق جابك للمكان الى انتا وحبيتك بتتابلو فية وفجأة لقيت حبيبتك فى حضن اقرب واعز صديق ليك تعمل ايه ؟
idont know
حبيت واحدة وهى حبتك اوى اوى اوى اكتر ما بتحب نفسها وغصب عنك ومن غير ما تقصد جرحتها جرح كبير اوى عمرو ما يتداوا مهما حصل هتعمل ايه فى نفسك ؟

حرضية واقولة انة يسامحنى
yoyo love
عضو جديد
عضو جديد
yoyo love

انثى
العمل/الترفيه : طالبه
المزاج : ماشى الحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: اسئلة خفيفة وحلوة تعالوا وشوفو بنفسكم   اسئلة خفيفة وحلوة تعالوا وشوفو بنفسكم Emptyالثلاثاء يوليو 07, 2009 3:58 pm

وانتى كمان يا نور ردك حلووووووووووووووووو اوى طبعا انا قلت جدى احب انسان ليا فعلا لانه لما مات اتغيرت حاجات كتير وحصلت حاجات عمرها ما كانت حتحصل لو هو عايش انا مش قادرة انساة لحد دلوقتى ونفسى كان يكون بينا فى كل لحظات الفرح والنجاح اللى بنعيشها بس مش معنى كدة ان انا معنديش اشخاص تانين بحبهم لا انا بحب بابا وماما وخالى دة بقى حاجة تانيه لانى بمووووووووووت فيه وبقلدة فى كل حاجة دى حتى بنته الصغيرة بتقلدنى وبنتعارك هو بيحب مين اكتر بس قبل كل دة اكيد بحب ربنا وانتى ردك فى السوال دة جميل لانك فعلا عندك عم ماشاء الله عليه ربنا يخليهولك عمو رائع جدا كفايه جمايله الكتيرة اللى عمرى لغايه لما اموت ما حنساها له ابدا ابدا ابدا لانه فعلا من غير مجامله او من لانه عمك ليه فضل كبير جدا عليا لمدة 3 سنين عمرى ما حنساه ولغايه دلوقتى مش عارفة ارد جميله ازاى شكرا كتييييييييييييير ليه وشكرا ليكى انك انتى اللى خلتينى استفيد منه لانى من غيرك طبعا عمرى ما كنت حعرفة رتاكدى انى مش بقول الكلام دة لانه عمك لا ولكن لانه صاحب فضل كبير عليا وعلى فكرة انا بتمنى وبدعى ربنا انى اطلع مدرسه ممتازة وشاطرة زيه بس مش عربى لا دراسات
ادعى لى بقى
Nour
صاحبة الموقع والadmin
صاحبة الموقع والadmin
Nour

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اسئلة خفيفة وحلوة تعالوا وشوفو بنفسكم   اسئلة خفيفة وحلوة تعالوا وشوفو بنفسكم Emptyالأربعاء يوليو 08, 2009 2:48 am

شكرن يااية ويارب يحقق لك اللى انتى نفسك فية وتطلعى مدرسة شاطرة جدا
lolo@salma
عضو جديد
عضو جديد

مزاجك : اسئلة خفيفة وحلوة تعالوا وشوفو بنفسكم Tanthe10
انثى

مُساهمةموضوع: رد: اسئلة خفيفة وحلوة تعالوا وشوفو بنفسكم   اسئلة خفيفة وحلوة تعالوا وشوفو بنفسكم Emptyالجمعة يوليو 10, 2009 3:37 pm

ربنا يسعدك فى حياتك ويتحقق اللى نفسك فيه يارب
يوسف المالكي
عضو جديد
عضو جديد
يوسف المالكي

دعاء المنتدى : اسئلة خفيفة وحلوة تعالوا وشوفو بنفسكم Fp_03110
هوايتك : اسئلة خفيفة وحلوة تعالوا وشوفو بنفسكم Swimmi10
ذكر
العمل/الترفيه : اسعى جاهدا لاسعادكم بمشاركاتي
المزاج : رااااااااااااايق

مُساهمةموضوع: رد: اسئلة خفيفة وحلوة تعالوا وشوفو بنفسكم   اسئلة خفيفة وحلوة تعالوا وشوفو بنفسكم Emptyالأربعاء أكتوبر 07, 2009 5:50 pm

1: من انتا ؟ وماذا تريد من حياتك (عايش عشان ايه ) ؟
يوسف المالكي , اريد ان ارضي رب العالمين

2:حبيت كام مر فى حياتك وكام مرة اتخدعت من الحب وايه السبب؟
حبيت مرة وحدة فقط والنتيجة زواااااج وسعادة ولله الحمد والمنة

3:من هو اعز مخلوق لنفسك وهل هو من المنتدى ولا مش منو وليه هو اعز مخلوق فى حياتك ؟
الرسول صلى الله عليه وسلم ثم والدي ووالدتي وزوجتي

4:حبيت واحدة لدرجة العبادة هى كل حياتك وامالك فى الدنيا واكتشفت ان اعز صاحب ليك بيحبها وهو مكنش يعرف انك بتحبها وهى بالنسبالو كل حياتو زيك بالظبط ولكن هى مش بتحبو هى بتحبك انتا هتعمل ايه ؟
اواجهه بالواقع فان رضي والا بكيفه لان هذا نصيب وقدر

انقذ حبيبتي لان الصاحب يتغير بس الحبيب صعب جدا يتعوض

6:ولدتك والدتك تعبانين بمرض ولعياز بالله (احفظنا يا رب ) ومحتاجين عمليه وللازم تتعمل فى ظرف اسبوع مش اكتر وانتا مش معاك فلوس العملية تعمل ايه ؟
اجيبها من تحت طقاطيق الارض لو لدرجة اسرقها بس اوقف معهم

7:بتحب واحدة او بتحبى واحد ومتعرفيش اذا كان بيحبك ولا لا هل تستمرى فى حبك ليه بالرغم من انو مش يعرف ؟
نعم استمر وانا كرجل بارسل عليه من اخواتي من يبلغه بحبي فان حبني استمريت في حبي له وان كان يحب غيري مستحيل اكرهه لكن ساعيش حياتي

8:حبيت واحدة وهى حبتك وكنت ناوى تتقدملها ولكن فى واحد سبقك جاهز من كلو واهلها غصبوا عليها وانتا مش فى مقدرتك انك تتجوزها دلوقتى تعمل ايه ؟
اقتله واكيد راح يقتلوني بس عادي عشانها وهي اكيد راح من بعدنا تعيش حياتها

اتركهما واتنازل عن حبي لها لمن ستحبني وتضحي من اجلي

10:حبيت واحدة وهى حبتك اوى اوى اوى اكتر ما بتحب نفسها وغصب عنك ومن غير ما تقصد جرحتها جرح كبير اوى عمرو ما يتداوا مهما حصل هتعمل ايه فى نفسك ؟
دقيتي على وتر حساس جدااااااااااااا
انا ساستغفر لها ذنبي واثبت لها مدى الدهر عكس غلطتي بارضائها مدى الحياة وكل ابن ادم خطائون وخير الخطائين التوابون
soss

دعاء المنتدى : اسئلة خفيفة وحلوة تعالوا وشوفو بنفسكم Fp_03110
مزاجك : اسئلة خفيفة وحلوة تعالوا وشوفو بنفسكم Tanthe10
انثى

مُساهمةموضوع: رد: اسئلة خفيفة وحلوة تعالوا وشوفو بنفسكم   اسئلة خفيفة وحلوة تعالوا وشوفو بنفسكم Emptyالجمعة أغسطس 27, 2010 10:42 pm

والله الاسئله روعه

اسئلة خفيفة وحلوة تعالوا وشوفو بنفسكم
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-